
Potrivit directorului general interimar Diana Tacu, compania și-a redus deficitul financiar de la peste 300 de milioane de LE în 2022 la 45 de milioane de LE în primele 9 luni ale anului 2025.
„Evoluția este evidentă. Rezultatele financiare s-au îmbunătățit semnificativ, ceea ce face întreprinderea viabilă și îi permite să atragă resurse de creditare”, a spus Tacu la prezentarea raportului în fața consilierilor municipali.
Pentru primele nouă luni ale anului 2025, încasările totale au totalizat 709 milioane de LE, în timp ce debursările au totalizat 746,3 milioane de LE, dintre care 290,9 milioane de LE pentru salarii și 30,6 milioane de LE pentru împrumuturi. În același timp, deficitul financiar a scăzut la 50 de milioane de LEI, ceea ce reprezintă aproximativ 5 % din bugetul anual.
Compania gestionează 4.082 km de rețele de apă și 3.231 km de rețele de canalizare, deservind 147.000 de puncte de consum. O inițiativă importantă a fost instalarea de contoare inteligente pentru persoanele juridice – eficiența lor în ceea ce privește citirea a fost deja confirmată și există planuri de extindere a programului la sectorul privat și la clădirile de apartamente.
Una dintre problemele-cheie rămâne deteriorarea rețelelor interne. În ciuda acestui fapt, Diana Taku recomandă „îndrăzneala de a bea apă de la robinet”.
„Fiecare consumator ar trebui să înțeleagă că toate rețelele ar trebui să fie întreținute la timp, ceea ce facem și cu rețelele externe. Dar, din păcate, administratorii de case și asociațiile nu practică acest lucru, deși ar fi de dorit pentru toată lumea. Dar eu pot spune în mod responsabil că puteți bea în siguranță apă de la robinet, ceea ce fac de mai bine de patru ani”, a declarat directorul general interimar.
Pentru anul 2026, întreprinderea a depus la bugetul municipal o cerere de investiții capitale în valoare de 70 de milioane de lei, care urmează să fie utilizate pentru reconstrucția și modernizarea rețelelor.
Salariul mediu al angajaților în 2025 a depășit 18 mii de lei.









