
Decizia de a intra pe piața moldovenească a fost luată de conducerea Dedeman după o întâlnire cu prim-ministrul Dorin Recean și alți reprezentanți ai guvernului la Chișinău.
„Republica Moldova este o piață cu un real potențial de dezvoltare, care își arată disponibilitatea de a adera la Uniunea Europeană. Aceste investiții reflectă încrederea noastră în viitorul, stabilitatea și perspectivele economiei locale”, a declarat Dragoș Pavel, președintele Dedeman.
„Faptul că Dedeman are sediul în Bacău, la aproximativ 150 de kilometri de graniță, a făcut din această extindere un pas firesc încă de la început”, a subliniat acesta.
„Venim în Moldova nu doar ca investitori, ci și ca parteneri ai comunităților locale. Credem cu adevărat în potențialul fără limite al acestei țări și în parcursul său european”, adaugă Dragoș Pavel.
Reamintim că în 2017, Dedeman plănuise deja să deschidă două dintre magazinele sale în Moldova, cu un volum de investiții de 30 de milioane de euro și să creeze 400 de noi locuri de muncă. Însă, confruntată cu birocrația locală, aceasta a fost nevoită să renunțe la planurile sale.
„Nu am reușit să facem o mutare în Moldova. Suntem insistenți. În cele din urmă, vom reuși. Învățăm, după care vom merge mai departe”, a declarat Dragoș Pavel la acea vreme.
Dedeman operează 64 de magazine fizice și un magazin online, cinci centre logistice și o flotă proprie de vehicule. Compania are o gamă de produse de peste 110.000 de articole, spații comerciale cuprinse între 7.500 și 18.000 de metri pătrați, o cifră de afaceri de 2,65 miliarde de euro și peste 13.500 de angajați.