Română
TETHER01:00
16,65
↑ 0,01%
GBP03:17
22,5771
↑ 0,07%
UAH03:17
0,4048
↑ 0,00%
TRY03:17
0,4033
↑ 0,01%
BINANCECOIN01:00
15 975,44
↑ 4,51%
PLN03:17
4,6086
↓ -0,06%
RON03:17
3,8621
↑ 0,01%
RUB03:17
0,2018
↓ -0,01%
CNY03:17
2,3349
↑ 0,00%
ETHEREUM01:00
75 138,37
↑ 0,10%
USD03:17
16,6473
↑ 0,00%
CHF03:17
20,9954
↑ 0,02%
EUR03:17
19,5884
↓ -0,01%
BITCOIN01:00
1 941 028,27
↑ 1,37%
SOLANA01:00
3 933,10
↑ 1,17%
TETHER01:00
16,65
↑ 0,01%
GBP03:17
22,5771
↑ 0,07%
UAH03:17
0,4048
↑ 0,00%
TRY03:17
0,4033
↑ 0,01%
BINANCECOIN01:00
15 975,44
↑ 4,51%
PLN03:17
4,6086
↓ -0,06%
RON03:17
3,8621
↑ 0,01%
RUB03:17
0,2018
↓ -0,01%
CNY03:17
2,3349
↑ 0,00%
ETHEREUM01:00
75 138,37
↑ 0,10%
USD03:17
16,6473
↑ 0,00%
CHF03:17
20,9954
↑ 0,02%
EUR03:17
19,5884
↓ -0,01%
BITCOIN01:00
1 941 028,27
↑ 1,37%
SOLANA01:00
3 933,10
↑ 1,17%

Calea ferată moldovenească intenționează să transporte mărfuri prin trecerea cu feribotul Cernomorsk-Batumi

Moldova încearcă să reia transportul feroviar al încărcăturilor ucrainene către Uniunea Europeană și în sens invers, potrivit Logos Press.
Timp de citire: 1 minut Author:
Link copiat
Calea ferată moldovenească intenționează să transporte mărfuri prin trecerea cu feribotul Cernomorsk-Batumi

Potrivit Întreprinderii de Stat „Căile Ferate din Moldova” (CFM), în perioada 2022-2023 transportul acestor mărfuri a asigurat funcționarea deplină a CFM, dar treptat aceste fluxuri au fost deviate prin România.

„Scopul nostru este de a identifica oportunități de reluare a tranzitului de mărfuri ucrainene spre și dinspre țările Uniunii Europene prin intermediul liniilor de cale ferată din Moldova, având în vedere că fluxul de mărfuri și pasageri prin Moldova a fost efectiv deviat în situația actuală din regiune ca urmare a războiului din Ucraina”, a declarat serviciul de presă al CFM.

Acest subiect a fost discutat în cadrul unei întâlniri a lucrătorilor feroviari moldoveni cu reprezentanții Ukrzaliznytsia JSC la Kiev.

De asemenea, reprezentanții CFM au ridicat problema posibilității ca Calea Ferată din Moldova să utilizeze trecerea cu bacul pentru a transporta mărfuri în vagoane de marfă din portul Cernomorsk (Ucraina) în portul Batumi (Georgia).

Trebuie amintit faptul că, după încetarea tranzitului de mărfuri din Ucraina și înapoi, CFM s-a aflat în pragul falimentului, iar în prezent încearcă în mod activ să găsească unele modalități de revitalizare a activităților sale. De exemplu, circulația trenului de pasageri Chișinău-Odessa este reluată, deși acest lucru nu este foarte sigur având în vedere ostilitățile în curs de desfășurare din țara vecină.


Реклама недоступна
De citit neapărat*

Întotdeauna apreciem feedback-ul dumneavoastră!

Citiți și asta