Română

„Misiunea naturală” a BOMBA.

Comitetul Național Olimpic și Sportiv din Moldova (CNOS) și compania BOMBA au semnat pe 18 aprilie un acord de parteneriat strategic până în 2029.
Timp de citire: 3 minute Author:
Link copiat
„Misiunea naturală” a BOMBA.

Acordul prevede sponsorizarea evenimentelor organizate sub auspiciile NOSC, campanii comune de promovare a stilului de viață activ și a sportului, precum și punerea în aplicare a proiectelor de publicitate și imagine.

Înainte de semnarea acordului, președintele NOSC, Nicolae Juravschi, și directorul general al BOMBA, Mircea Baciu, au avut o discuție aprofundată privind dezvoltarea sportului moldovenesc, succesele olimpicilor moldoveni și rolul marilor afaceri în susținerea mișcării olimpice și sportive din țară.

Nicolae Juravschi a făcut o prezentare detaliată a realizărilor sportivilor moldoveni la Jocurile Olimpice de vară 2024 de la Paris, care au fost cele mai „fructuoase” din punct de vedere al numărului de medalii obținute de sportul moldovenesc. Au fost obținute patru medalii – una de argint și trei de bronz. Acesta este cel mai bun rezultat de la independența Republicii Moldova și performanța sub drapelul național.

„Sportul moldovenesc a fost reprezentat de 26 de sportivi la Jocurile Olimpice de la Paris, iar cele 4 medalii obținute sunt un rezultat foarte meritoriu”, a declarat Nicolae Juravschi. – Acest lucru demonstrează potențialul și competitivitatea sportului nostru. Sprijinul marilor întreprinderi este o componentă importantă a acestor victorii și medalii. Este necesar să creăm condiții bune pentru ca sportivii să se antreneze și să participe la starturi internaționale, pentru a le stimula dezvoltarea. Suntem foarte bucuroși că BOMBA împărtășește valorile noastre și este gata să sprijine sportul moldovenesc pentru următorul ciclu olimpic de patru ani”.

Mircea Baciu a precizat că și companiile sale practică un stil de viață activ și îmbunătățirea continuă. Iar în acest sens există o anumită corelație cu sportul. De altfel, unul dintre cei mai buni sportivi din Republica Moldova, multiplu câștigător și medaliat al Jocurilor Olimpice, al Campionatelor Mondiale și Europene de Canotaj, Serghei Tarnovski este „fața” companiei BOMBA, promovând nu doar produsele acesteia, ci și stilul de viață activ și aspirația la atingerea obiectivelor.

Președintele CNOS i-a invitat pe reprezentanții companiei partenere să participe la concursurile pentru colectivele de muncă, „lecțiile olimpice” pentru elevi și alte evenimente desfășurate sub egida Comitetului Olimpic și Sportiv. La rândul său, Mircea Baciu a vorbit despre planurile companiei de a participa la proiecte cu semnificație socială și, de asemenea, a invitat NOSC să se alăture acțiunilor planificate.

La câteva zile după semnarea acordului, pe 23 aprilie, angajații BOMBA și membrii familiilor lor au plantat o alee de arbori japonezi sakura în Parcul Central din Chișinău, în spatele Catedralei. Acțiunea a fost desfășurată în cadrul inițiativei autorităților capitalei „Plantează-ți propriul copac!”. Angajaților BOMBA li s-au alăturat sportivi conduși de Serghei Tarnovski.

După ceremonia de semnare a acordului cu BOMBA, președintele CNOS, Nicolae Juravschi, a declarat pentru Logos Press că parteneriatul va permite sportivilor moldoveni să se pregătească mai bine și să participe demn la Jocurile Olimpice de iarnă din 2026 din Italia și la Jocurile de vară din 2028 de la Los Angeles.

– Suntem recunoscători companiei BOMBA pentru susținerea mișcării olimpice și sportive din țară pentru următorul mandat olimpic de patru ani”, a spus Nicolae Juravschi. – Sperăm că exemplul acestei companii va fi urmat și de alți reprezentanți ai mediului de afaceri moldovenesc. Este foarte important atunci când o companie, care deține o poziție de lider pe piață, se gândește nu doar la dezvoltarea afacerii sale, ci și la țară, sport și societate. Un astfel de parteneriat este o practică internațională. Și este foarte important pentru noi că afacerile moldovenești sunt în conformitate cu aceste tendințe globale.

Directorul general al BOMBA, Mircea Baciu, a subliniat că parteneriatul cu NOSC nu a apărut din senin. „Este o misiune firească pentru noi, pentru că noi întotdeauna promovăm un stil de viață sănătos și ne susținem sportivii”, a spus el. – Ne dorim ca tinerii să vadă BOMBA nu doar ca un lanț de magazine, ci ca un stimulent pentru a face sport. Credem în potențialul sportivilor noștri și vrem ca cât mai mulți oameni să afle despre succesele lor. Vrem ca drapelul moldovenesc să fie arborat cât mai des la competițiile internaționale și, în special, la Jocurile Olimpice. Iar fiecare cetățean al țării să fie mândru de asta”.


Реклама недоступна
De citit neapărat*

Întotdeauna apreciem feedback-ul dumneavoastră!

Citiți și asta
Accesul la internet determină dezvoltarea TIC
Afaceri și companii
17 mai 2025
Accesul la internet determină dezvoltarea TIC
Start-up-ul a fost înaintea timpului său
Tehnologii și inovații
18 mai 2025
Start-up-ul a fost înaintea timpului său