Română

Producătorii moldoveni de fructe au dat lovitura la Fruit Attraction

În perioada 30 septembrie - 2 octombrie, 13 companii producătoare de fructe care fac parte din Asociația Moldova Fruct vor prezenta realizările sectorului pomicol din Republica Moldova la Fruit Attraction 2025, una dintre cele mai importante expoziții ale horticulturii mondiale din Madrid (Spania), - informează Logos Press.
Timp de citire: 2 minute Author:
Link copiat
Producătorii moldoveni de fructe au dat lovitura la Fruit Attraction

Delegația moldovenească reprezintă țara cu un singur stand, sub sigla națională și sloganul „Moldova – Gustul contează”. Participarea sa la FruitAttraction a fost posibilă datorită sprijinului acordat de UMAEF (Ukrainian-Moldovan American Enterprise Fund) și Agenției de Investiții a Republicii Moldova.

„Standul național al Moldovei la Fruit Attraction ne oferă o oportunitate excelentă de a consolida poziția fructelor moldovenești pe piețele cu marje mari și de a extinde parteneriatele existente”, a declarat Iurie Fale, director executiv al Asociației Moldova Fruct. – Producătorii moldoveni de mere, pere, struguri și prune își confirmă înaltul profesionalism, inclusiv cei certificați de cele mai riguroase și autoritare sisteme de siguranță și calitate de nivel mondial. Suntem gata să concurăm pentru încrederea, preferința și portofelul consumatorilor din întreaga lume”.

„Este pentru prima dată când participăm la expoziție cu perele „Noiabresca”, un soi moldovenesc recunoscut în întreaga Europă, spune Varvara Mihov, director de export al Terra Vitis SRL. – Observăm un interes crescut pentru acest soi, inclusiv din partea partenerilor noștri din Olanda, care l-au adoptat sub denumirea Xenia. Scopul nostru este să atragem importatorii cu calitatea atât a strugurilor, cât și a perelor noastre, pentru a crește gradul de recunoaștere și pentru a ne extinde baza de clienți”.

„Nu suntem obișnuiți să vindem ieftin, iar acesta este principalul nostru avantaj”, subliniază Ion Ionaș, administratorul Ionex Trans SRL. – Am venit la expoziție cu prune din soiurile „Stanley”, „Impresso”, „Blue Free”, „President”, „Top Hit” și „Moldova”. Iar interesul vizitatorilor pentru toate produsele noastre este foarte mare. Dorim să atragem noi clienți, dar, în același timp, păstrăm un preț corect pentru calitatea pe care o oferim, pentru că acest lucru ne face să ieșim în evidență pe piață”.

„Pentru noi, această expoziție este o oportunitate de a consolida relațiile cu clienții existenți și de a stabili noi parteneriate”, sintetizează Valeria Caduc, administrator al Smarta-as SRL. – Pentru prima dată, standul țării noastre este amplasat într-un pavilion dedicat producătorilor din Europa, ceea ce ne oferă o vizibilitate mai mare. Am observat un interes crescut din partea cumpărătorilor din India, am avut negocieri productive cu reprezentanții lanțurilor din România și am discutat și cu reprezentanți din Orientul Mijlociu, Italia, Bulgaria, Cipru, Spania, Portugalia și Marea Britanie”.

Cea de-a XVII-a etapă a Fruit Attraction reunește peste 2.500 de companii din aproximativ 150 de țări. Timp de trei zile, pavilioanele expoziționale din Madrid devin un centru internațional al comerțului cu fructe și legume, cu aproximativ 120.000 de vizitatori.


Реклама недоступна
De citit neapărat*

Întotdeauna apreciem feedback-ul dumneavoastră!

Citiți și asta