
Conducerea grupului a declarat la 29 septembrie că aceste schimbări sunt dictate de necesitatea de a ține pasul cu vremurile și de a răspunde schimbărilor digitale și tehnologice din lume.
În același timp, în conformitate cu în conformitate cu Deutsche Welle, operatorul și-a ajustat țintele de profit operațional, majorându-le de la 8 la 10 la sută. Anul acesta, potrivit conducerii companiei, profitul operațional ar trebui să depășească semnificativ cifra de 1,6 miliarde de euro de anul trecut.
Alături de reducerea personalului administrativ, Lufthansa intenționează să dezvolte sectoarele logistică, întreținere și apărare. De asemenea, va utiliza oportunitățile digitalizării și automatizării.
Lufthansa, care are în prezent aproximativ 103 000 de angajați, este cel mai mare transportator aerian european. În afară de compania aeriană germană Lufthansa direct, concernul include Airlines Swiss (Elveția), Austrian, Brussels Airlines (Belgia). Lufthansa este, de asemenea, un acționar minoritar al transportatorului aerian italian Ita.
Între timp, după cum amintește Deutsche Welle, la 30 septembrie expiră termenul până la care piloții de la Lufthansa și Lufthansa Cargo, care sunt membri ai sindicatului Cockpit (VC), intenționează să ia decizia de a începe o nouă grevă. Principala revendicare a piloților este o creștere a pensiilor la locul de muncă. Sindicatul cere ca angajatorul să contribuie cu sume mai mari la fondul respectiv. Conducerea concernului califică aceste revendicări drept „neplătite”.