
În prezent, produsul este vândut prin intermediul magazinelor online și al site-urilor specializate și este promovat în rețelele de socializare. Nucile verzi proaspete sunt oferite în cutii de carton, pungi de hârtie și plase de marcă, în volume cuprinse între unul și zece kilograme. Pachetele de trei și cinci până la șapte kilograme sunt de obicei însoțite de mănuși, cuțite sau spargătoare de nuci. Prețurile încep de la nivelul (etichetat ca reducere) de 75 de lei/kg.
„Produsul ca idee” este vândut sub legenda „o călătorie ordonată și confortabilă înapoi în copilărie”. În sensul că mulți oameni din Moldova asociază curățarea și consumul nucilor cu coajă verde, proaspăt culese din pom, cu amintirile din copilărie legate de excursiile în „satul de la casa bunicii de la țară”, adunările de familie etc. Pentru oamenii din mai multe generații, este un fel de tradiție gastronomică – ca și decorticarea semințelor prăjite de floarea soarelui sau de dovleac, dar într-un format scump, premium.
Pomul Regal este printre primele companii care oferă acest produs pe piața internă. Apropo, acum câțiva ani, aceeași companie a introdus pe piața moldovenească nuci tinere în coajă tare (umiditate de 20% și mai mult), dar deja decojite de pe coaja verde. Produsul a fost oferit în pungi de plastic perforate și plase.
După cum a menționat Lilian Florea, directorul companiei, pentru Logos Press, nucile proaspete ambalate în coajă verde reprezintă o extensie a liniei de produse Pomul Regal, și nu o înlocuire a unui alt articol din sortiment. Cu alte cuvinte, nucile tinere ambalate în coajă vor fi și ele disponibile, dar peste aproximativ o lună.
Producătorii susțin că negociază vânzarea de nuci verzi în ambalaje de consum prin intermediul lanțurilor de supermarketuri. Este probabil ca în magazine acest produs să fie plasat la rafturi frigorifice, deoarece face parte din categoria produselor perisabile și necesită condiții speciale de depozitare.