
Acordul prevede sponsorizarea evenimentelor organizate sub auspiciile NOSC, campanii comune de promovare a stilului de viață activ și a sportului, precum și punerea în aplicare a proiectelor de publicitate și imagine.
Președintele NOSC, Nicolae Juravschi, a declarat pentru Logos Press că parteneriatul va permite sportivilor moldoveni să se pregătească mai bine și să participe demn la Jocurile Olimpice de iarnă din 2026 din Italia și la Jocurile de vară din 2028 de la Los Angeles.
– Suntem recunoscători companiei BOMBA pentru susținerea mișcării olimpice și sportive din țară pentru următorul mandat olimpic de patru ani”, a declarat Nicolae Juravski după ceremonia de semnare. – Sperăm că exemplul acestei companii va fi urmat și de alți reprezentanți ai mediului de afaceri moldovenesc. Este foarte important atunci când o companie, care deține o poziție de lider pe piață, se gândește nu doar la dezvoltarea afacerii sale, ci și la țară, sport și societate. Un astfel de parteneriat este o practică internațională. Și este foarte important pentru noi că afacerile moldovenești sunt în conformitate cu aceste tendințe globale.
Directorul general al BOMBA, Mircea Baciu, a subliniat că parteneriatul cu NOSC nu a apărut din senin. „Este o misiune firească pentru noi, pentru că noi întotdeauna promovăm un stil de viață sănătos și ne susținem sportivii”, a spus el. – Ne dorim ca tinerii să vadă BOMBA nu doar ca un lanț de magazine, ci ca un stimulent pentru a face sport. Credem în potențialul sportivilor noștri și vrem ca cât mai mulți oameni să afle despre succesele lor. Vrem ca drapelul moldovenesc să fie arborat cât mai des la competițiile internaționale și, în special, la Jocurile Olimpice. Iar fiecare cetățean al țării să fie mândru de asta”.