
privind achiziția serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de construcție pentru reabilitarea și extinderea sistemelor de aprovizionare cu apă și canalizare în localitățile Ungheni și Călărași
privind achiziția serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de construcție pentru creșterea eficienței energetice a liceilor teoretice din m. Ungheni, or. Strășeni, s. Holercani și or. Șoldănești
ANUNȚ DE PUBLICARE |
|
Autoritatea contractantă |
Agenția de Dezvoltare Regională Centru |
Adresa |
str Alexandru cel Bun, 33, et.4, or. Ialoveni, Republica Moldova |
Telefon/fax |
0 (268) 2 26 92 |
Adresa electronică |
|
Secretarul grupului de lucru, responsabil de procedura de achiziţie |
GOLOVCO SERGIU |
Obiectul achiziţiei |
Servicii de supraveghere la lucrări pentru obiectele:
|
Cod achiziție GIZ UE |
|
Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini |
MD-6801, str Alexandru cel Bun, 33, et.4, or. Ialoveni, Republica Moldova |
Locul desfășurării procedurii de achiziție publică |
MD-6801, str Alexandru cel Bun, 33, et.4, or. Ialoveni, Republica Moldova |
Adresa electronică pentru comunicare/ solicitare a documentației de atribuire/ a clarificărilor |
|
Telefon de contact persoana responsabilă |
fix: + 373 268 2 72 35; mob: + 373 78883842 |
Limba în care vor fi întocmite documentația standard/caietul de sarcini |
Dosarul de ofertă este disponibil numai în limba română. |
Termenul de depunere a ofertelor |
09 iunie 2020, ora 10:00 — ora Europei de Est. |
Ședința de deschidere a ofertelor |
1.Servicii de supraveghere la lucrări pentru obiectul: „Reabilitarea și extinderea sistemelor de aprovizionare cu apă și canalizare în localitatea Ungheni” 09 iunie 2020, ora 11:00 — ora Europei de Est. 2.Servicii de supraveghere la lucrări pentru obiectul: „Reabilitarea și extinderea sistemelor de aprovizionare cu apă și canalizare în orașul Călărași” 09 iunie 2020, ora 11:30 — ora Europei de Est. |
Sursa finanțării |
Uniunea Europeană, Conform Acordului de finanțare |
Procedura de achiziții publice aplicată |
Regulamentul GIZ Moldova în domeniul Achizițiilor Publice (versiune adaptată la dispozițiile PRAG UE) |
Criterii de selecție |
Evaluarea combinată a Ofertelor în următoarea proporție: Evaluarea Tehnică – 80% și Prețul Ofertei – 20 %. Modul de aplicare a punctajului se regăsesc în Caietul de sarcini |
Criteriul de atribuire a contractului: |
Cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic |
Termenul de valabilitate a ofertelor |
Ofertele trebuie să rămână valabile pentru o perioadă de 90 de zile de la data limită de depunere a ofertelor |
Garanția bancară de participare la licitație |
1.Servicii de supraveghere la lucrări pentru obiectul: „Reabilitarea și extinderea sistemelor de aprovizionare cu apă și canalizare în localitatea Ungheni” 30,000 (treizeci mii ) MDL 2.Servicii de supraveghere la lucrări pentru obiectul: „Reabilitarea și extinderea sistemelor de aprovizionare cu apă și canalizare în orașul Călărași” 30,000 (treizeci mii ) MDL. |
Alte informații relevante: |
Autoritatea contractantă în conformitate cu Acordul dintre Guvernul Republicii Moldova și Guvernul Germaniei privind cooperarea tehnică semnat la 22 februarie 1994, ratificat prin Hotărârea Parlamentului nr. 499-XIII din 15 martie 1995 și în conformitate cu articolul 104 „Livrări fără taxe” din Codul fiscal (Monitorul Oficial nr. 76-80 din 20 aprilie 2012) vor aplica cota de TVA zero serviciilor contractate. Astfel, Oferta va fi prezentată la cota de TVA zero. |
ANUNȚ DE PUBLICARE |
|
Autoritatea contractantă |
Agenția de Dezvoltare Regională Centru |
Adresa |
str Alexandru cel Bun, 33, et.4, or. Ialoveni, Republica Moldova |
Telefon/fax |
0 (268) 2 26 92 |
Adresa electronică |
|
Secretarul grupului de lucru, responsabil de procedura de achiziţie |
GOLOVCO SERGIU |
Obiectul achiziţiei |
Servicii de supraveghere la lucrări pentru obiectele:
|
Cod achiziție GIZ UE |
|
Locul eliberării documentelor/caietului de sarcini |
MD-6801, str Alexandru cel Bun, 33, et.4, or. Ialoveni, Republica Moldova |
Locul desfășurării procedurii de achiziție publică |
MD-6801, str Alexandru cel Bun, 33, et.4, or. Ialoveni, Republica Moldova |
Adresa electronică pentru comunicare/ solicitare a documentației de atribuire/ a clarificărilor |
|
Telefon de contact persoana responsabilă |
fix: + 373 268 2 72 35; mob: + 373 78883842 |
Limba în care vor fi întocmite documentația standard/caietul de sarcini |
Dosarul de ofertă este disponibil numai în limba română. |
Termenul de depunere a ofertelor |
08 iunie 2020, ora 10:00 — ora Europei de Est. |
Ședințele de deschidere a ofertelor |
Creșterea eficienței energetice a Liceului Teoretic „Mihai Eminescu”, m. Ungheni 08 iunie 2020, ora 11:00 — ora Europei de Est. 2. Servicii de supraveghere la lucrări pentru obiectul: Creșterea eficienței energetice a Liceului Teoretic ”Ion Vatamanu”, or. Strășeni 08 iunie 2020, ora 11:30 — ora Europei de Est. 3. Servicii de supraveghere la lucrări pentru obiectul: Creșterea eficienței energetice a Liceului Teoretic Holercani, r. Dubăsari 08 iunie 2020, ora 13:00 — ora Europei de Est. 4. Servicii de supraveghere la lucrări pentru obiectul: Creșterea eficienței energetice a Liceului Teoretic ”Alexei Mateevici, or. Șoldănești 08 iunie 2020, ora 13:30 — ora Europei de Est. |
Sursa finanțării |
Uniunea Europeană, Conform Acordului de finanțare |
Procedura de achiziții publice aplicată |
Regulamentul GIZ Moldova în domeniul Achizițiilor Publice (versiune adaptată la dispozițiile PRAG UE) |
Criterii de selecție |
Evaluarea combinată a Ofertelor în următoarea proporție: Evaluarea Tehnică – 80% și Prețul Ofertei – 20 %. Modul de aplicare a punctajului se regăsesc în Caietul de sarcini |
Criteriul de atribuire a contractului: |
Cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic |
Termenul de valabilitate a ofertelor |
Ofertele trebuie să rămână valabile pentru o perioadă de 90 de zile de la data limită de depunere a ofertelor |
Garanția bancară de participare la licitație |
Creșterea eficienței energetice a Liceului Teoretic „Mihai Eminescu”, m. Ungheni 20,000 (douăzeci mii) MDL. 2. Servicii de supraveghere la lucrări pentru obiectul: Creșterea eficienței energetice a Liceului Teoretic ”Ion Vatamanu”, or. Strășeni 20,000 (douăzeci mii) MDL. 3. Servicii de supraveghere la lucrări pentru obiectul: Creșterea eficienței energetice a Liceului Teoretic Holercani, r. Dubăsari 20,000 (douăzeci mii) MDL. 4. Servicii de supraveghere la lucrări pentru obiectul: Creșterea eficienței energetice a Liceului Teoretic ”Alexei Mateevici, or. Șoldănești 20,000 (douăzeci mii) MDL. |
Alte informații relevante: |
Autoritatea contractantă în conformitate cu Acordul dintre Guvernul Republicii Moldova și Guvernul Germaniei privind cooperarea tehnică semnat la 22 februarie 1994, ratificat prin Hotărârea Parlamentului nr. 499-XIII din 15 martie 1995 și în conformitate cu articolul 104 „Livrări fără taxe” din Codul fiscal (Monitorul Oficial nr. 76-80 din 20 aprilie 2012) vor aplica cota de TVA zero serviciilor contractate. Astfel, Oferta va fi prezentată la cota de TVA zero. |