
„Afacerea noastră a început în urmă cu 25 de ani cu produse clasice, apoi gusturile consumatorilor s-au îndreptat către opțiuni mai sănătoase și un accent sporit pe ambalare, durabilitate și versatilitate. În toți acești ani, clienții noștri ne-au oferit un feedback care ne-a ajutat să ne dăm seama că firma are potențial nu doar la nivel local, ci și la nivel internațional”, spune Victor Nistorica, manager al Bardar Bakery.
În 2022, compania a început să exporte primele sale produse în România, iar în 2024 a extins exporturile în Germania, Irlanda și Franța. Din întreaga gamă exportată în UE, placinte sunt cele mai populare, cu o pondere de 70 % în totalul exporturilor.
Anul „descoperirii” pentru companie a fost 2023, când produsele sale au ajuns pe rafturile Kaufland România.
În 2023, brutăria a înregistrat o creștere de 80 la sută a veniturilor din export, reprezentând 20 la sută din veniturile totale. Potrivit lui Victor Nistorica, până în 2028, exporturile sunt planificate să ajungă la 50% din cifra de afaceri.









