
Tranzacția va fi în valoare de 100 de milioane de euro și se preconizează că se va încheia până la sfârșitul anului 2025.
Simon Hunt, CEO al Campari Group, a explicat că vânzarea mărcilor este legată de optimizarea portofoliului companiei. La rândul său, Sebastiano Caffo, CEO al Caffo Group 1915, a declarat că achiziționarea de noi mărci va consolida poziția companiei pe piețele internaționale.
Caffo Group 1915 preia proprietatea companiei nou create, căreia i-au fost transferate producția de Cinzano și Frattina, mărcile în sine, stocurile de produse finite și echipamentele de producție. Facilitățile Campari Group din Argentina și Italia, unde sunt produse alte băuturi, nu sunt incluse în tranzacție.
Vânzătorul și cumpărătorul vor încheia, de asemenea, un acord de distribuție în temeiul căruia Campari Group va continua să distribuie produsele Cinzano în Argentina, Spania, Mexic, Rusia, Coreea de Sud și Africa de Sud. Nu se specifică cât timp va fi în vigoare acest acord suplimentar.
Marca Cinzano, fondată în 1757, a fost achiziționată de Campari în 1999, în timp ce marca Frattina a fost achiziționată în 2014 în urma cumpărării Fratelli Averna S.p.A.
Potrivit Grupului Campari, Cinzano și Frattina au avut vânzări nete de 75 de milioane de euro în 2024, cu o rată medie anuală de creștere de 5% în ultimii patru ani. Cele două mărci au reprezentat 2% din vânzările totale ale grupului.
În octombrie 2024, Just Drinks scria că Camparoo se gândește să vândă o parte din mărci. Motivele invocate au fost scăderea performanțelor financiare și scăderea prețului acțiunilor societății.