Română

Noua imagine a KVINT – infinitate de perfecțiune

KVINT și-a schimbat brandul cu ajutorul unei companii franceze care lucrează cu "Big Four", marile case de coniac. Logo-ul familiar sub forma unei steme și sloganul "Tradiție și excelență" sunt înlocuite de un nou semn într-un stil modern, care este însoțit de fraza Single Estate since 1897, care reflectă esența acestui producător.
Timp de citire: 4 minute Author:
Link copiat
Noua imagine a KVINT – infinitate de perfecțiune

KVINT este una dintre cele mai vechi companii naționale de distilare, a cărei producție se află de 128 de ani pe același loc istoric unde a fost fondată, însă producția actuală este dotată cu cele mai moderne echipamente. Compania are plantații extinse de viță de vie și nu cumpără struguri la negru. Tot ceea ce este necesar pentru a obține produse de înaltă calitate este concentrat într-o singură „proprietate”, deci Single Estate. Pentru consumatorii occidentali, această expresie este destul de succintă în semnificație. Înseamnă că producătorul însuși determină cerințele pentru struguri, îi cultivă în conformitate cu acestea și primește calitatea și cantitatea necesară de ciorchini. Iar materia primă determină calitatea viitoarelor vinuri și divinuri într-o măsură mai mare. Și în aceeași companie sunt produse produsele concepute.

Noul logo este în același timp simplu în designul său: două simboluri ale infinitului sunt dispuse în formă de cruce, în unul dintre ele spațiul liber este umplut cu linii orizontale. Și, în același timp, această imagine conține o semnificație profundă. Simbolul infinitului (opt orizontal) reprezintă continuitatea și perfecțiunea (sensul vechiului slogan a fost păstrat), precum și ciclicitatea (în fiecare an podgoria produce fructe etc.), iubirea eternă, armonia și potențialul infinit, care sunt toate purtate de arta vinificației și de creația divinităților. În curbele acestui simbol se poate vedea albia râului Nistru, pe malurile colinare ale căruia cresc podgoriile KVINT. Cercurile umbrite dispuse vertical seamănă cu butoaiele pentru învechirea vinului sau a distilatului. Cele două semne ale infinitului stivuite în acest fel evocă asocieri atât cu floarea – simbolul vieții -, cât și cu crucea – simbolul principal al creștinismului.

„Aspectul produselor KVINT trebuie să fie în conformitate cu tendințele globale, mai ales ținând cont de potențialul lor de export”, spune Dmitri Durnopian, director comercial. – În plus, raftul de divinuri moldovenești arată destul de omogen. Prin urmare, sarcina noastră este să ne distingem produsele în așa fel încât elementele de design utilizate să transmită un mesaj suficient de clar consumatorilor de diferite vârste și din diferite țări. Acest lucru este important pentru ca brandul KVINT să fie vândut și în retailerii europeni. Prima linie cu elemente de rebranding a fost seria clasică de divinuri KVINT de la 5 la 10 ani, lansată într-o sticlă nouă”.

Designul sticlei este memorabil pentru dungile verticale în relief din partea superioară a sticlei. Se pot vedea în aceasta „rădăcinile” care se adâncesc în istoria și tradițiile companiei, sau șirurile nesfârșite, până la orizont, de podgorii în care sunt cultivate ciorchinii pentru producerea acestor divines. Iar noul simbolism este reflectat pe etichetă într-un mod discret și elegant.

„Eticheta divinului indică vârsta minimă a distilatului din care este fabricat, de exemplu, 5 ani. Însă amestecul include distilate în vârstă de 10, 12 și 15 ani în cantități mici. Întrucât considerăm distilatele ca pe o paletă de culori, cu care creăm un tablou complet, profilul divinului. Proporțiile de distilate și vârstele acestora se pot schimba pentru a menține profilul recognoscibil al fiecărui produs de la an la an (important pentru divinuri) cu care este obișnuit consumatorul. Încercăm să asigurăm un nivel constant ridicat de calitate a produsului nostru, astfel încât așteptările consumatorilor să fie întotdeauna îndeplinite”, a declarat Natalia Toropova, director general adjunct pentru producție.

Potrivit Nataliei, maeștrii coniacului KVINT rămân la un anumit stil în linia lor de produse. Și, atunci când le creează, ei selectează distilatele astfel încât fiecare să corespundă profilului care a fost conceput inițial.

Divin VSOP în vârstă de 5 ani cu o aromă de tonuri florale ușoare, fructate, poate avea o notă de caramel și o ușoară notă lemnoasă.

DivinVSOP în vârstă de 6 ani este pentru iubitorii unui gust mai sec, deoarece este unul dintre cele mai uscate Divin-uri în ceea ce privește conținutul de zahăr, iar conținutul scăzut de zahăr eliberează note aromatice destul de diferite. Buchetul este, de asemenea, mai strălucitor datorită îmbătrânirii mai lungi a distilatelor. Există note fructate mai pronunțate, tonuri de îmbătrânire și nuanțe rășinoase ușoare.

Divin XO în vârstă de 8 ani deschide grupul XO din această gamă (XO înseamnă Extra Old), ceea ce se remarcă în gust, deoarece Divin a depășit punctul în care cantitatea trece în calitate, și anume unele substanțe, care sunt prezente în Divinuri mai tinere în cantități mici, ating valori limită, adică începem să le recunoaștem. Acesta este motivul pentru care într-un Divin de opt ani, comparativ cu un Divin de șase ani, se remarcă un salt mare în organoleptice. În buchet, nota florală este urmată de note de îmbătrânire – tonuri de prune, cafea, ciocolată și o componentă de nuci. Iar divinul are un corp mai frumos, neted și dens.

Divin XO în vârstă de 10 ani este următorul pas în dezvoltarea paletei de arome. Există o maturizare a Divinului și apar note de noblețe. Pentru distilatele Divin, 10 ani de învechire reprezintă o piatră de hotar certă. Dacă o comparăm cu vârsta omului, atunci a fost un copil, un tânăr, iar acesta este deja un bărbat. Distilatele de cel puțin zece ani stabilesc un alt nivel al produsului, se simte caracterul din el. Zece ani de învechire dau și mai multă profunzime și complexitate. Aroma începe să fie dominată de fructe uscate, condimente și tonuri lemnoase nobile. În buchet apar arome mai dense – prune afumate, caise, esteri enanți și note rășinoase. Componenta de nuci participă atât la aromă, cât și la gust, care devine mai rotund și catifelat, cu un postgust lung și încălzitor. Acest Divine este pentru cei care apreciază maturitatea și versatilitatea.

„În depărtare poți simți atât nuanțe de cafea, cât și de ciocolată, dar totul este împletit”, continuă Natalia Toropova. – Nu poți evidenția o notă predominantă sau o direcție a aromei, ci o percepi ca un întreg, studiind-o pas cu pas. Acest lucru indică calitatea înaltă a produsului și naturalețea sa – originea sa naturală. Deoarece în timpul îmbătrânirii naturale a distilatului în butoaie de stejar toate substanțele care determină buchetul viitorului divin se formează într-un complex. Toate notele formează un „portret” armonios al produsului. Un divin de zece ani oferă plăcere. Are nevoie de ceva mai mult timp pentru a se desfășura pentru a realiza frumusețea acestei băuturi, care se schimbă constant în timp.


Реклама недоступна
De citit neapărat*

Întotdeauna apreciem feedback-ul dumneavoastră!

Citiți și asta